zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje telefoniczne, internetowe i złożone bezpośrednio na miejscu. Z kolei klienci zyskują możliwość łatwej i szybkiej rezerwacji , bez względu na to, gdzie przebywają.
zarezerwuj.pl pozwala szybko i niezawodnie zarządzać obsługą rejestracji, wyszukiwać wolne terminy i kontaktować się z klientem. Aplikacja automatyzuje te procesy i znacząco skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji. Dzięki temu rośnie zadowolenie klientów, komfort pracowników i przychody firmy.
Z aplikacji korzystają przedsiębiorcy z wielu różnych branż, m.in. restauracje, hotele, salony fryzjerskie i kosmetyczne, warsztaty samochodowe, przychodnie i gabinety lekarskie, firmy transportowe, firmy świadczące usługi serwisowe.
Rezerwacji można dokonywać na 3 sposoby:
• na miejscu – rezerwacje zgłoszone telefonicznie lub na miejscu obsługiwane są poprzez intuicyjny terminarz na komputerze;
• poprzez stronę www – dzięki estetycznemu widgetowi na stronie internetowej firmy klienci mogą rezerwować zasoby online;
• smartfony – klienci mogą szybko i wygodnie dokonywać rezerwacji na mobilnej stronie www firmy.
Funkcje aplikacji zarezerwuj.pl
• terminarz – łatwy w obsłudze i wielofunkcyjny kalendarz, który ułatwia zarządzanie rezerwacjami;
• wyszukiwarka terminów – szybkie wyszukiwanie terminów oraz filtrowanie wybranych rezerwacji według różnorodnych parametrów;
• klienci – lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami oraz ich statusy (zwykły, VIP);
• usługi – nadawanie im nazw, opisów, czasu trwania i kolorowych etykiet, a także wybór usług, których rezerwacja wymaga wcześniejszego opłacenia;
• zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia) – pełna edycja zasobów, definiowanie nazw, zdjęć, godzin dostępności, kolorów etykiet, adresów mailowych i numerów telefonów;
• kategorie zasobów – możliwość definiowania nazwy kategorii i rodzaju zasobów;
• powiadomienia SMS i e-mail – pełne zarządzanie wiadomościami;
• wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp.) – określanie niedostępnych terminów, osób i zasobów;
• formularze na www (widgety) – możliwość osadzenia na stronie internetowej przycisku wywołującego formularz rezerwacji lub pełen formularz wkomponowany w treść strony; zarządzanie treścią, wyglądem i konfiguracją;
• raporty – rankingi popularności usług, zasobów, klientów i metod płatności oraz przychodów z rezerwacji konkretnych usług;
• dokumenty – cennik rezerwacji, grafiki pracowników i zasobów, możliwość ich pobierania i drukowania;
• zgody RODO, zgody marketingowe;
• płatności online – aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, które pozwala na obsługę płatności online;
• integracja z Zoomem – możliwość prowadzenia wideokonferencji, spotkań online, rozmów audio oraz przesyłania dowolnych plików.